søndag 20. oktober 2013

            "Ukas"bilde 42/13



13 kommentarer:

  1. Dette var veldig flott! Gull og svart er absolutt en slående kombinasjon. Stramt og godt oppbygd - et sterkt bilde, synes jeg!

    SvarSlett
  2. jeg er enig med Ståle, kjempe flott bilde !

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig "shiny"! Bildet fremstår for meg nesten perfekt som det er, men jeg irriteres litt av treet til venstre. Kun fordi det trekker oppmerksomhet, og forstyrrer linjene. Ellers liker jeg det veldig godt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er litt enig med deg ang.treet Ingebjørg, men egentlig skulle jeg ønske at treet var bittelitt større, det er så smått og lite synlig at det er et tre i et så lite format. Tusen takk for fin tilbakemelding:-)

      Slett
  4. Takk for fine tilbakemeldinger:)

    SvarSlett
  5. Fortsatt begesitret for din minimalisme og sans for ryddige komposisjoner. Dette intet unntak. Gleder meg til fortsettelsen. God jul!

    SvarSlett
  6. Hi,
    Can anyone suggest me some popular online?

    Thank you





    SvarSlett
    Svar
    1. Hi,

      try this:
      e-coupons.com.my/coupons/zalora
      e-coupons.com.my/coupons/lazada
      e-coupons.com.my/coupons/zalora
      e-coupons.com.my/coupons/lazada
      e-coupons.sg/coupons/zalora
      e-coupons.sg/coupons/lazada
      e-coupons.hk/coupons/zalora
      e-coupons.hk/coupons/lazada

      This are the most popular ones.

      Slett
  7. It is really striking combination ,in fact it made me think what photo it is at first but in the end it really amaze me .

    SvarSlett
  8. Heute habe ich deinen Blog gefunden. Sehr gute Fotos! Ich werde deinem Blog folgen. Grüße aus Österreich,

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  10. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlett